دستگاه بسته بندي حبوبات

۵ بازديد

دستگاه بسته بندي چيست؟

دستگاه بسته بندي براي بسته بندي انواع مختلف محصولات استفاده مي شود و محصولات بهداشتي، غذايي، شيميايي و … را شامل مي شود دستگاه هاي بسته بندي با توجه به كاركرد و شرايط به انواع مختلف تقسيم مي شود و با توجه به اينكه بسيار كاربردي است مزايا زيادي دارد و هم در كارگاه و منزل قابل استفاده است و شما مي توانيد براي كسب و كار خانگي نيز از اين دستگاه ها استفاده مي كنند و اگر قصد خريد دستگاه بسته بندي را داريد مي توانيد از مشاوران ما كمك كنيد چون شركت كبير صنعت پارساموش انواع دستگاه اعم از دستگاه بسته بندي حبوبات و خشكبار  را شامل مي شود.

قيمت دستگاه بسته بندي به چه صورتي تعيين مي شود؟

بسته بندي در گذشته شايد اهميت نداشت اما در حال حاضر تركيب علم و هنر باعث مي شود تا محصولات بهتر ديده شود و در كل آماده كردن و ارسال به بهترين نحوه به مشتري در پكيج بسته بندي نهفته مي شود اما بسته بندي فقط ظاهر و زيبايي آن نيست بلكه بايد محافظت را در برابر هرگونه آسيب و خسارت احتمالي انجام دهد پس بسته بندي كردن يكي از مهمترين مراحل مي باشد و در گذشته كه دستگاه بسته بندي دستي را داشتيم البته در حال حاض نيز بعضي از جاها نيز به اين گونه است اما باتوجه به حساس بودن همه محصولات بايد اين كار توسط دستگاه انجام شود و قيمت دستگاه بسته بندي متفاوت است و بستگي به يك سري شرايط دارد مانند كيفيت دستگاه، نحوه اي عملكرد، تكنولوژي استفاده شده، كاركردهاي مختلف دستگاه و انعطاف پذيري آن از عواملي هستند كه بر قيمت و هزينه آن تاثير مي گذارد.

براي خريد دستگاه بسته بندي همه فاكتورهاي موجود را بررسي كنيد و از قيمت گذاري آن نيز متوجه مي شويد كه اختلاف قيمت به چه دليلي است و با يك بررسي كوچك متوجه اين موضوع خواهي شد.

دستگاه بسته بندي خانگي

اين روزها باتوجه به اينكه بسياري از كسب وكارها در منزل مشغول فعاليت هستند و كارآفريني مي كنند و براي بسته بندي محصولات بايد يك ماشين بسته بندي داشته باشند كه خطر كمتري دارد و مناسب اين نوع كسب و كارها هستش اما در بسياري از فروشگاه نيز اين نوع دستگاه استفاده مي شود باتوجه به اينكه مشتري سوق پيدا كرده است به سمت محصولاتي كه بيشتر داراي بسته بندي هستند و اين دستگاه بسته بندي خانگي از نظر قيمت و مشخصات نسبت به دستگاه هاي صنعتي ضعيف تر عمل مي كند.

انوع دستگاه بسته بندي :

  • دستگاه بسته بندي گرانولي(خشكبار، حبوبات، چيپس، پوفك، چاي و…) مانند دستگاه بسته بندي توزين دار
  • دستگاه بسته بندي پودري (شكر، آرد، مواد شيميايي، ) دستگاه بسته بندي ساشه پودري
  • دستگاه بسته بندي وزني(ميوه خشك و… ) دستگاه بسته بندي چهار توزين
  • دستگاه بسته بندي مواد غذايي
  • دستگاه بسته بندي ادويه جات
  • دستگاه بسته بندي خانگي
  • دستگاه بسته بندي صنعتي

دستگاه بسته بندي حبوبات و خشكبار

يكي از مواد غذايي كه بسيار محبوب است و نزد ايرانيان طرفداران خاص خود را دارد حبوبات و خشكبارها هستند كه بسيار پرمصرف هستند حتي مي توان آنها را صادر كرد كه اين دستگاه بسته بندي حبوبات و خشكبار در بسياري از كسب و كارها رونق ايجاد كرده است با توجه به اينكه حبوبات يك قسمت جدا نشدني از مواد غذايي ايراني است پس مصرف آن بسيار زياد است و در چند سال گذشته بسياري از مردم از محصولاتي استفاده مي كنند كه داراي بسته بندي مناسب و اصولي باشند از نظر بهداشتي بسيار پركاربرد است.

براي خريد دستگاه بسته بندي حبوبات بايد يك سري اطلاعات كاربردي داشته باشيد كه بدانيد به چه دستگاه بسته بندي خشكبار و حبوبات نياز داريد و در ادامه به معرفي اين محصول مي پردازيم و اين دستگاه علاوه بر حبوبات مناسب خشكبار، چاي خشك و… مي باشد. بسته بندي حبوبات براي جلوگيري از آلودگي و خراب شدن و همچنين براي حمل ساده و ماندگاري بالا بسته بندي مي شود .

انواع دستگاه بسته بندي حبوبات و خشكبار:

دستگاه بسته بندي حبوبات داراي انواع مختلفي هستند اما با توجه محصولي كه قرار است بسته بندي كنند به دو نوع بسته بندي توزيني و حجمي تقسيم مي شوند و از نظر كاربرد مي توان آن را به دو نوع بسته بندي حبوبات خانگي و دستگاه بسته بندي حبوبات صنعتي تقسيم كرد همانطور كه مي دانيد براي كسب كارهاي خانگي صنعتي بسيار مناسب نسيت پس سعي كنيد همون خانگي را تهيه كنيد چون از نظر ابعاد و قيمت بسيار براي كسب و كارهاي خانگي به صرف مي باشد.

چرا بايد از دستگاه بسته بندي حبوبات استفاده كنيم؟

بهره وري نيروي كار را افزايش مي دهد و دستگاه بسته بندي حبوبات بسيار سريع تر است نسبت به دستگاه هاي دستي با بهره گيري از سيستم اتوماتيك بسته بندي ها از كيفيت بالاتري برخوردار مي شوند استفاده از بسته بندي هاي مكانيكي جهت دستيابي به بسته بندي هاي با كيفيت و ظاهري شكيل براي كالاهاي صادراتي و داخلي امري ضروري است.

همچنين استفاده از اين دستگاه ها موجب كاهش پرسنل كار مي شود و اين دستگاه هاي بسته بندي از پرسنل نسبت به تاثيرات ناشي از گرد و غبار و محصولات شيميايي خطرناك محافظت مي كند و از آلودگي محيط زيست نيز جلوگيري مي كنند.

اين دستگاه بسته بندي حبوبات هزينه بسته بندي را كاهش مي دهند و بهره ‌وري مجموعه را بيشتر مي كنند.با بهره گيري از اين دستگاه ها و با از بين رفتن تماس دست با مواد غذايي و داروها، بهداشت محصولات بيشتر و قابل اطمينان تر خواهد شد.

سوالات متداول:

چه نوع دستگاه بسته بندي را خريداري كنيم؟

قبل از خريد بايد شما به چند سوال جواب بدهيد اوليش اين است دستگاه بسته بندي را براي كدام يك از دسته مواد غذايي نياز داريد آيا مواد غذايي را بسته بندي مي كنيد يا مواد شيميايي يا چيز ديگري مورد بعدي كه بايد بهش توجه كرد براي چه تعداد نفر اين دستگا را نياز داريد تك نفره، عددي وزني (دستگاه بسته بندي ۴ توزين)

محصولات را در چه ظروفي بسته بندي مي كنيد؟

محصولات را در كدام يك از ظروف ها بسته بندي مي كنيد در سلفون، كيسه، كارتن، ظروف، نايلون و… از زير مجموعه هاي ظروف بسته بندي مي باشد.

دستگاه بسته بندي خانگي يا صنعتي نياز داريد ؟

همانطور كه مي دانيد بسياري از خانم ها و آقايان سعي مي كنند كه در منزل كار كنند و يكي از گزينه هاي مي تواند دستگاه بسته بندي خانگي باشد چون نياز به كارگاه ندارد و در منزل مي تواند كار كند اين محصول نسبت به دستگاه بسته بندي صنعتي بسيار كمتر جا مي گيرد و راحت تر جابه جا مي شود.

دستگاه بسته بندي توزين دار چيست؟

ماشين هاي دسته بندي كه به صورت وزني انجام مي شود به دستگاه بسته بندي توزين معروف است و وزن ها را به صورت دقيق وزن را توسط صفحه نمايش مي دهد و با كمترين خطا محصولات را بسته بندي مي كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.