دستگاه بسته بندي ادويه جات

۴ بازديد


دستگاه بسته بندي ادويه جات(پودري) براي انواع مواد پودري مانند آرد،پودر شست و شو، ادويجات ها و… مناسب مي باشد و در مدل هاي مختلفي طراحي شده است كه هر كدام از مدل ها براي پر كردن درابعاد خاص استفاده مي شود و دستگاه بسته بندي داراي ترازوي ديجيتال و قابليت استفاده از برق خانگي با ابعاد مناسب و در ادامه شما با كاربردها، ابعاد و مشخصات كامل اين دستگاه بسته بندي پودري آشنا مي شويد.

معرفي دستگاه بسته بندي ادويه جات يا پودري

دستگاه بسته بندي پودري بيشتر به عنوان دستگاه بسته بندي ادويه جات شناخته مي شود براي انواع محصولات پودري كاربرد دارد مانند آرد، نمك، پودر قهوه و ادويه جات كاربرد دارد دستگاه بسته بندي ادويه جات ابتدا محصولات پودري را در كيسه ها كه قرار داده شده است توزيع مي كند و بعد تمامي كيسه ها رو مهر موم مي كند و بر اساس طراحي به طور كلي داراي ۲ مدل هستند روتاري و خطي دو مدل دستگاه بسته بندي پودري هستند.

دستگاه بسته بندي ادويه جات خطي به اين صورت است كه محصول در يك خط قرار گرفته است و فضاي زيادي نياز دارد و يك طرف شروع شود طرف بعدي كار نهايي را مي توانيد برداشت كنيد اما دستگاه بسته بندي پودري روتاري به صورت يك سيكل گردشي بسته بندي را انجام مي دهد يعني در يك طرف شروع مي شود و روبرو آن كار به اتمام مي رسد به همين دليل فضاي كمتري نياز دارد و نسبت به مدل خطي بسيار پرطرفدارتر است.

دستگاه بسته بندي ادويه جات در منزل

در چند سال گذشته شغل هاي به وجود آمده است كه مي توان آن را در منزل انجام داد و يك دستگاه بسته بندي ادويه جات خانگي را خريداري كرد و تمامي محصولات پودري را با اين دستگاه بسته بندي كنيد و به بازار عرضه كنيد در چند سال گذشته اين مشاغل خانگي وجود داشت و به دليل بسته بندي نامناسب محصولات به فروش نمي رسيد و در اول راه با شكست روبرو ميشد چون تمامي بسته بندي با منگنه كردن سلفون انجام مي گرفت و احتمال داشت كه در حمل و نقل محصولات پودري ريخته شود و با توجه به اينكه محصولات ادويه جات داراي عطر و بو خوشي است و در برخورد با هوا باعث مي شود كه احساس كنيد كيفيت خود را از دست داده است كه باعث شد تا دستگاه بسته بندي ادويه جات خانگي يكي از محصولات پر فروش در چند سال گذشته شود.

ويژيگي هاي دستگاه بسته بندي پودري

  • براي بسته بندي صنايع غذايي يكي از مهمترين ماشين هاي بسته بندي براي صنايع غذايي همان دستگاه بسته بندي ادويه مي باشد كه مي تواند بسياري از محصولاتي كه پودري هستند مانند آرد، نمك و ادويه را بسته بندي مي كند.
  • براي بسته بندي محصولات داروي پوردي كه در بطري يا قوطي قرار مي گيرد.
  • مواد شيميايي مانند پودر لباس شويي
  • پودر بچه و پورد شستو شويي در حوزه اي زيبايي و بهداشتي
  • كشاورزي مواد ارگانيك و سموم از ديگر مواد پودري براي بسته بندي

قيمت دستگاه بسته بندي ادويه جات(پوردي)

براي اطلاع از قيمت دقيق بايد با كارشناسان ما در ارتباط باشيد و مشاوران ما مي توانند كمك كنند تا بهترين انتخاب را داشته باشيد تمامي محصولات و دستگاه ها توسط شركت كبير صنعت پارسوماش توليد مي شود و داراي گارانتي و ضمانت مي باشد و قبل از خريد حتما مشاوره رايگان ما استفاده كنيد تا بهترين تصميم را بگيريد.

⚙️معرفي كاربردهاي دستگاه بسته بندي ادويه جات (پودري) :

دستگاه بسته بندي پودري ياسلفوني ماشين سازي كبيرصنعت پارسوماش براي بسته بندي انواع محصولات پودري نظير ادويه جات، آرد، پودرهاي دارويي، پودرهاي شيميايي … مورد استفاده قرار ميگيرد همچنين دستگاه هاي مانند دستگاه بسته بندي ساشه پودري، دستگاه بسته بندي حبوبات و… را نيز توليد مي كند كه هر كدام مشخصات و ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند كه مي توانيد با ما همراه باشيد.

اين دستگاه ها مجهز به سيستم هاي ديجيتالي HMI و PLC، مانيتور منو فارسي، سيستم عيب ياب اتوماتيك هستند. كاربرد اين دستگاه در بسته بندي انواع پودرهاي مواد غذايي و دارويي است.
بسته بندي نمك و شكر و انواع ادويه جات و مواد پودري در كيسه هاي سلفوني توسط دستگاه بسته بندي پودري ماشين سازي كبيرصنعت پارسوماش انجام مي شود. دستگاه بسته بندي نمك و دستگاه بسته بندي شكر در صورت نياز به بسته بندي در نايلون مقداري از لحاظ ساختار سيستم دوخت و سلفون كش ،با دستگاه بسته بندي عمودي پودر كه با سلفون كار مي كند متفاوت مي باشد.
دستگاه بسته بندي مواد پودري به همراه بالابر پودري براي انتقال مواد به قيف دستگاه بسته بندي ،يك ست كامل و اتوماتيك را تشكيل مي دهند ، نوار نقاله هدايت محصول در تمام دستگاههاي بسته بندي قابل نصب مي باشد تا مواد بسته بندي شده را به قسمت كارتن گذاري و بسته بندي شيرينگ هدايت كند.
دستگاه بسته بندي پودري ماشين سازي كبير صنعت پارسوماش سازنده دستگاه بسته بندي در مدل هاي طراحي و توليد مي شود:

۱_دستگاه بسته بندي ادويه جات (پودري) پدالي

عملكرد:
ظرف يا نايلون را در قسمت فيكسچر نازل قرار داده و پدال را مي فشاريم. موتور دستگاه پركن شروع به كار كرده و پودر به اندزه اي كه كاربر از پيش تنظيم نموده به داخل ظرف منتقل مي شود. دور موتور در پر كن پودر كم حجم ثابت است.

۲_دستگاه بسته بندي ادويه جات (پودري) خانگي

دستگاه بسته بندي پودري خانگي تمامي مشخصات اين دستگاه مشابه نمونه صنعتي آن بوده و فقط در ابعاد مخصوصاً ارتفاع متفاوتند كار در منزل، دستگاه هاي بسته بندي ادويه جات پودري خانگي امروزه ايجاد كسب و كار در منزل بسيار مورد توجه واقع شده به خصوص با شرايط سختي كه كار در خارج از خانه براي خانم ها پيش مي آيد، چنين كارهايي در جهت ارتقا سطح اقتصاد خانواده در كنار رسيدگي به امور منزل بسيار كارگشا خواهند بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.